Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, October 12, 2008

Welcome or "Selamat Datang"

Thank You for visiting web blog "group-tour" (MY VACATION). This web blog is as our promotion and information space for our vacation program.

For our customers thank you for your support by joining our vacation program. Any comments and ideas to make the vacation program more interesting are welcome.
We will put our previous program activitis in this web blog, so every body can anjoy to see it on line and share it to others such as:

  • Vacation Program by Group-Tour

  • Study Tour

  • Vacation Program Promotion

  • Pictures

  • video clips

  • Customers Testimonial

  • Vacation Tips
To comment or more information about our vacation program please email us at: dasco.info@gmail.com.com

FAMOUS DESTINATION.

Pihak kami akan mengadakan beberapa pakej percutian sempana cuti persekolahan Negara Brunei Darussalam.

Lokasi tumpuan kami adalah Negeri Sabah Di Bawah Bayu.

Kenapa Negeri Sabah menjadi lokasi pilihan. Ini adalah kerana kedudukkan Sabah dengan jarak 300km dari Negara Brunei Darussalam. Keadaan sistem jalan yang baik yang membolehkan program dianjurkan dengan menggunakan Bas Sewa Khas yang selesa dan berhawa dingin. Banyaknya lokasi-lokasi yang menarik untuk pelancongan yang pasti akan menjadi kenangan dan bahan bualan.

Pusat-pusat membeli belah yang menyediakan pelbagai barangan pilihan untuk keperluan keluarga. Selain daripada itu kedudukannya yang selamat daripada ancaman jenayah seperti kecurian, peras ugut, pecah kenderaan dan penipuan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Hubungan kekeluargaan yang telah lama wujud mengeratkan lagi hubungan dengan kekarapan kunjungan dan pertemuan antara keluarga.

Bah mari tah bercuti.....

No comments:

Vacation Online